Când vă povesteam de curând că cineva acolo sus mă iubește, unii parcă-parcă ar fi avut o îndoială.
Cum să dai comandă de 6 sticle de șampanie și să primești 36, din senin?
Ok, dacă mi-ar fi povestit cineva, sau dacă aș fi văzut scena într-un film, poate mi-aș fi spus și eu… hai că exagerează.
Posibil!
În Belgia, din cauza Covid 19, perioada oficială de vânzări cu reduceri a fost amânată cu o lună. Adică se derulează în august, în loc de iulie.
Îmi doream o piesă de la Christian Wijnants, încă de când se lansase colecția de primăvară-vară, dar am avut mereu alte priorități de shopping, așa că nu am cumpărat-o.
Vineri la amiază, aveam întâlnire cu T., care se ocupă de “social media promotion” pentru podcastul meu.
Am mers mai devreme decât ora stabilită și am intrat pe fugă la Graphie Sud, veritabilă instituție de modă în peisajul tipic fashion din împrejurimea nu mai puțin-burghezei Place Brugmann.
Dacă veniți pe la Bruxelles, mergeți neapărat și vizitați.
Sunt terase splendide (recomand fostul Gaudron, rebotezat Voltaire), restaurante gastronomice (recomand Brugmann, gătește Chef Matthias Van Eenoo), magazine frumoase, nu neapărat de lux, cât „chic à la française”, elegante, într-adevăr de bun gust.
E așa-zisul cartier al expatriaților francezi, chiar merită să îi vezi duminica, la ieșirea de la slujbă, cu câte 3-4 copii, îmbrăcați frumos, fetițele cu fustițe și fundițe, băieții cu blazer și bermude, sunt absolut adorabili.
Familii de pozat, nu alta!
Dar, să revin la ce spuneam, intru la Graphie Sud, scanez vizual tot magazinul în mai puțin de 1 minut și… îmi tresare inima de fericire, ia uite piesa pe care o voiam de la Christian Wijnants!
O probez, îmi vine perfect, ezit doar din cauza unei nuanțe de bleu-cer…
Îmi spune vânzătoarea, care mă știe de pe vremea când aveam alt blog, de modă acum vreo 6 ani…
– E splendidă (îi dau dreptate), vă stă superb (iar îi dau dreptate) și fiind ultima, vă putem oferi 20 % reducere (aici nu îi mai dau dreptate).
Împărtășesc nesiguranța despre acea nuanță de bleu-cer, îi spun că dacă nu adorm liniștită la noapte, mă întorc a doua zi, și o cumpăr.
Zâmbește, i se pare nostim ce am zis, și mă întreabă dacă să îmi ureze sau nu “somn ușor” pe diseară…
Cam așa arată o experiență de shopping într-un magazin plăcut și select, chiar și atunci când nu cumperi nimic.
Acuma vouă pot să vă spun de ce nu am cumpărat-o deși îmi venea perfect și o voiam pe bune.
Pentru că la mine nu umbli cu jumătăți de măsură.
Vineri era 31 iulie, cu mai puțin de 24h înaintea începerii oficiale și legale a vânzărilor cu reduceri.
Așa că una din două… ori îmi propui un procent decent de reduceri (de obicei, în primele 2 săptămâni e de 30% iar în ultimele 2 săptămâni e de 50%) ori, și mai bine, lasă-mă să mă bucur pe deplin de găselnița mea, la preț întreg!
Mi-am văzut de treburile mele, am mers la întâlnirea cu T., iar când am ajuns acasă, evident… m-am conectat la magazinul online al lui Christian Wijnants.
Am eu ce am cu Cenușăreasa, în ultima vreme…
Imediat după miezul nopții, am dat comanda așa cum îmi doream, cu reducerea aferentă de 30% și bine am făcut, deoarece mărimea mea, era ultima piesă disponibilă pe site.
Mi s-a confirmat pe mail comanda și m-am dus la culcare, realmente încântată.
Ce bine am dormit…
Dar, aventura mea continuă, și acum vă arăt, cu dovada la purtător, că într-adevăr cineva acolo sus mă iubește…
Iată mailul pe care l-am văzut, sâmbătă dimineață, după ce mi-am băut cafeaua…

Dear Mrs. XXX,

Hopefully this e-mail finds you well. First of all, we would kindly like to thank you for your purchase.

Due to a technical default you have only been provided a discount of -30%, while we are offering a discount of -50% today.

Therefore, we would kindly like to offer you to refund the difference of €106,00 (which also includes your shipping costs) once you decide to keep the item.

We would highly appreciate your feedback withing 5 days from receiving the item, in order to provide the necessary service.

We apologize for the inconvenience and hope for your kind understanding in our compensation. Please feel free to contact us in case you would have any questions or remarks.

Wishing you a lovely weekend.

With warm regards,

Dewi de Brouwer, Retail Manager

FLAGSHIP STORE

Steenhouwersvest 36 – 2000 Antwerp – Belgium

OFFICE

Ben nv – 215 Italielei – 2000 Antwerp – Belgium

Tel. +32 3 239 29 58

www.christianwijnants.com 

Follow us on Facebook and Instagram (@christianwijnants)

Am acceptat oferta lor de rambursare cu mare drag…
Câtă dreptate am avut, să nu mă mulțumesc doar cu jumătăți de măsură, nu? Valabil și pentru alte chestii, nu doar pentru piesa asta de la Wijnants… exact mesajul de care aveam nevoie.
Dear Universe, (love) message received! Loud and clear…
Iar săptămâna viitoare, merg cu fiica mea și cea mai bună prietenă a ei în Anvers la shopping, pentru că numai acolo, în toată Belgia-asta-confetti, există un magazin Brandy Melville, după care sunt atât de ahtiate puștoaicele din ziua de azi… probabil că și în România, nu numai aici.
Și voi profita de ocazie, să trec și pe la flagship store Christian Wijnants, ca să le mulțumesc personal…
Amalia